Friday, February 12, 2010

Experiment (Ambil Berat)

Tajuk:
Eksperiment Ambil Berat

Alat:
Facebook Account, Kawan, MSN dan Komputer, mesti berada dalam relation.

Cara Kerja:
1. Mula-mula login ke Facebook dan kemudian kasi post sikit benda.
2. Contoh tulis Haiz, im sad.
3. Tunggu orang reply.
4. Lepas itu change status anda ke single.


5. Biarkan ia di situ beberapa hari.
6. Login dan tengok result.

Thesis:
Memandangkan setiap orang post apa yang mereka fikir ke dalam facebook, tidak kira apa jua mesti ada orang reply, oleh itu saya predict banyak orang akan tanya mengapa saya sad, apa berlaku ini dan itu.

Result:
Jika saya tidak gembira, ini reply yang aku dapat.


tiada orang care sama ada saya happy atau sad, ada pulak kasi main spam.

Reaksi terhadap saya menjadi single.


Memamng ada yeang tershock, ada ambil berat



lebih banyak orang reply terhadap saya punya staus menjadi single. Rasa simpati.


bagus sekali.

Sinopsis:
Manusia lebih mengambil berat terhadap relationship compare to kamu punya perasaan.

Kesimpulan:
Saya tak ada kawan yang ambil berat tentang saya kecuali relationship saya.
Pendek kata "no one gives a fuck!" LOL kasihan saya

Sekian
100/100 markah

No comments: